شما قضاوت کنید !‌!

در تاریخ جمعه مورخ 8/10/85  گفتگویی با مدیر وبلاگ اهل سنت جنوب داشتم.ایشان از قرار از قبل تعیین شده قرار مناظره ای ترتیب داده بودند و حقیر در وبلاگ به افشا گری پرداختم. جهت اطلاع بیشتر می توانید به آدرس وبلاگ ایشان مراجعه نمایید.

 

 متن کامل صحبت به شرح زیر است:

 

قضاوت به عهده شما خواننده محترم:

 

آی دی من را با نام HADITABAR  مشاهد می کنید و آی دی مدیر وبلاگ اهل سنت را با نام  CAA AAE AAAE  مشاهد می نمایید :

برای دیدن متن چت اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

یک جا می گویند در این وبلاگ که من مدیر آن هستم جایی برای اهانت نیست آنوقت به وبلاگ من می آیید و می فرمایید که : جناب موسوی
این مطالب در وبلاگ اهل سنت جنوب هم نمایش داده میشود
خواهشند است لطف نموده ودیگر به این وبلاگ مراجعه ننماید که این وبلاگ بسیار مقدس وپاک است وجایی برای شما نیست.آری شیعه به قول شما نجس است. ریختن خونش مباح است.ازدواج با وی حرام است و …

 

فتاوای مفتی اعظم خود « بن باز  » را حتما مشاهده فرموده اید !!؟؟

 

کشتن چهل شیعه بهشت را بر شما واجب می کند … اصلا جای اهانت نیست!! اصلا چرا اهانت ؟ بگو ما شما را آدم فرض نمی کنیم که بخواهیم اهانت بکنیم یا نه کما اینکه در چتی که با هم داشتیم بارها با من بدتر از کفار رفتار نمودید.

 

دم از سنت رسول خدا می زنید اما دریغ از رسیدن رایحه ای  از سنت ایشان به مشام شما !

 

مگر قرآن نمی فرماید که : لقد کان لکم فی رسول الله اسوة حسنه ؟

 

برایتان نوشتم که رسول خدا با آنکس که خاکروبه به سرش می ریخت مهربانی کرد  و خود را از وی دریغ نکرد اما شما … چه بگویم

 

مطلب وبلاگ را کاملا بدقت بخوانید : بنده نوشته ام قبل ازاینکه کامنت شما را بخوانم ایمیل را مطالعه کردم. در ضمن این را  نمی شود به عدم امانت داری تعبییر کرد چرا که بنده همانطور که گفتم ایمیل زدم و جوابی ندادید ..صبر کردم بازهم جوابی ندادید آنوقت انتظار دارید بنشینم و دست رو ی دست بگذارم و برادر برادر گفتن های بی روح شما را شاهد باشم . بر فرض اینکه کیوان و یزدانی هم شخصیت های حقیقی باشند و دست پروده شما نباشند ، از کجا به اطلاعشان می رساندم که نیت خالصتان ، شهره آفاق است  و نباید بازیچه دست شما شوند ؟

 

 

 

بنده صحبت از اهانت به مادر کردم  ، شما  دم از تجاوز می زنید ؟ اینست تحریف حرفهای من ؟

 

برادر ! من یک کلام هم اهانت نکردم اما ( پناه می برم بر خدا ) می گویی علی علیه السلام بی غیرت است ؟

 

من هم می گویم ابوبکر و عثمان و عمر بی غیرت و شکمباره اند….

 

اگر قرار به اهانت باشد منهم می توانم چشمانم را ببندم و به خلفای شما اهانت کنم برادر موءدب !

 

 

 

من از شما سوال از بیان حقیقت کردم اما می گویید مطلب باشد  اما عکس را بردار. اگر مطلب که توضیحاتش با عکس تکمیل می شود اشکالی نداشت پس چرا مطلب بماند و عکس حذف شود ؟

 

این هم بهانه ای بیش برای حذف وبلاگ نبود…

 

 

 

پیشنهاد مناظره تلفنی دادم نپذیرفتی …هم ایمیل زدم ..هم در وبلاگ کامنت گذاشتم  و هم حین چت گفتم …هیچکدامش را جواب ندادی …نکند گوشتان با شنیدن صحبت های من نجس می شود ؟!

 

 

 

از الغدیر برایم نوشتید…اگر جزیی از الغدیر را بنویسید و جزیی دیگر را ننویسید که نمی شود .در ضمن آن مطلبی که از علامه امینی نوشتید ایشان در ذم غلاة در مدح خلفای شما  می گویند . و می گویند عده ای اینگونه ابوبکر را مدح کرده اند . شما را به خدا این جملات را به علامه امینی نسبت ندهید . کم کم مطمئن می شوم که با قصد و غرض به اشاعه  دروغ پرداخته و دروغ را به علمای شیعه نسبت می دهید .

 

کامل مطلب بدین شرح است دیگر قضاوت به عهده خوانندگان : الغلوّ فی أبی بکر

 

لیس من العسیر الشدید عرفان حدود أیِّ فرد شئت من الصحابة ، إذ التاریخ- مع ما فیه من الخبط والخلط ، مع ما نسجت علیه أیدی المعرّة الأثیمة ، مع ما طمس‏صحیحه بالفتن المظلمة فی أدوارها وقرونها الخالیة ، مع ما لعبت به الأهواء المضلّةبالتحریف والاختلاق ، مع ما دسَّ فیه عباقرة الإفک والافتعال ، مع ما سوِّدت‏صفحاته بآراء تافهة ، ونظریّات سخیفة ، ومبادئ فاسدة ، ونعرات طائفیّة ، ومخاریق‏قومیّة ، وجنایات شعوبیّة - فیه رمز من الحقیقة ، لا یختلط للناقد البصیر زُبده‏بخاثره ، وصحیحه بسقیمه ، ویسع له أن یستخرج المحض بالمخض ، یتّخذ منه دروس‏الحقائق ، ویعرف به حدود الرجال ، ومقاییس السلف ، ومقادیر الأمم الغابرة .

 

ومن اللازم المحتوم علینا النظرة فی تراجم الشخصیّات البارزة من رجال‏الإسلام سلفاً وخلفاً بعین الإکبار دون عین رمصة ، ولا سیّما من عُرف منهم بالخلافةالراشدة بین الملأ الدینیِّ ولو بالانتخاب الدستوری الذی لیس له أیّ قیمة وکرامة فی‏سوق الاعتبار ومیزان العدل : ( وَرَبُّکَ یَخْلُقُ مَا یَشاءُ ویَخْتَارُ مَا کَانَ لَهُمُ الخِیَرَةُ )()

 

(ومَا کَانَ لِمُؤمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إذَا قَضَى‏اللَّهُ وَرَسُولُهُ‏أمْراً أنْ یَکُونَ لَهُمُ‏الخِیَرَةُ مِنْ أمْرِهِمْ)()

 

( للَّهِ الأمْرُ مِنْ قَبْلُ ومِنْ بَعْدُ )() ( وهَوُ وَلِیُّهُم بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ )() ( وکَذَّبُوا واتَّبعُوا

 

أهوَاءَهُمْ وکُلُّ أَمْرٍ مُسْتَقِرٌّ )() .

 

?/? فصاحب النبیّ الأعظم فی الغار ، والمهاجر الوحید معه فی الرعیل الأوّل من‏المهاجرین السابقین یهمّنا إکباره وإعظامه ، ویُعَدُّ من الجنایات الفاحشة بخس حقّه ،والتقصیر فی تحدید نفسیّاته ، والخروج عن قضاء العدل فیها ، والنزول على‏ حکم‏العاطفة .

 

ونحن لا نحوم حول موضوع الخلافة وأنّها کیف تمّت ؟ کیف صارت ؟کیف قامت ؟ کیف دامت ؟ وأنّ الآراء فیها هل کانت حرّة ؟ ووصایا المشرِّع الأعظم‏هل کانت متّبعة ؟ أو کانت للأهواء والشهوات یوم ذاک حکومة جبّارة هی تبطش‏وتقبض ، وهی ترفع وتخفض ، وهی ترتق وتفتق ، وهی تنقض وتبرم ، وهی تحلُ‏وتعقد .

 

لا یهمّنا البحث عن هذه کلّها بعد ما سمعت أُذن الدنیا حدیث السقیفة مجتمع‏الثویلة ، وقُرِّطت بنبأ تلک الصاخّة الکبرى‏ ، والتحارش العظیم بین المهاجرین‏والأنصار ، ( إذا وَقَعَتِ الوَاقِعَةُ * لَیْسَ لِوَقْعَتِها کَاذِبَةٌ * خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ )() .

 

ما عسانی أن أقول ؟ والتاریخ بین یدی الباحث یدرسه بأنّ کلّ رجل من سوادالناس یوم ذاک کان یرى الفوز والسلامة لنفسه فی عدم التحزّب بأحد من تلکم‏الأحزاب المتکثّرة ، وترک الاقتحام فی تلک الثورات النائرة ، وکانت الخواطر تهدِّده‏بالقتل مهما أبدى الشقاق ، أو التحیّز إلى‏ فئة دون فئة ، بعد ما رأت عیناه فِرند الصارم‏المسلول ، وسمعت أُذناه نداء محزّ .. یتوعّد بالقتل کلَّ قائل بموت رسول اللَّه ، ویقول ..... :

 

علاقمندان جهت ادامه مطالب به الغدیر جلد هفتم مراجعه نمایند ( سر فصل الغلو فی ابی بکر )

 

در جلد هفتم علامه امینی با سر فصلی با عنوان گزافه گویی ها درباره ابوبکر ( الغلو فی ابی بکر ) مطالبی را در نقد این شخصیت بیان می نمایند که جناب اسلامی از آن به تعریف و تمجید تعبیر نموده اند ...

 

خرده ای نمی توان گرفت ...ایشان عادت به  تحریف و  تهمت و... دارند

 

در ضمن:

 

 

 

دم از عزاداری ما برای ابا عبدالله الحسین می زنند!!!!!

 

 اگر برای حسین بن علی  علیهما السلام هم اقامه عزا نکینم همانطور که غدیر را ما دزدیدند عاشورا را هم می دزدیدند  و همانطور که می گویند  حضرت  فاطمه سلام الله علیها به شهادت نرسیده ،  می گفتند حسین بن علی هم به شهادت نرسیده است.

 

 در خانه اگر کس است یک حرف بس است

 

 و السلام علی من اتبع الهـــدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
نویسنده : رئیس جمهور ; ساعت ۳:٠٧ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٥/۱٠/۱٠
تگ ها : مناظره